Dia Mundial de la Visió

En la visió, no tot és blanc o negre

dijous 10 octubre 2019 - 10:00 h a 19:00 h

Auditorio IMO

Día Mundial de la Visió
Día Mundial de la Visió - Background tablero de ajedrez

Posem en marxa la jornada "A la visió, no tot és blanc o negre", amb l'objectiu de cridar l'atenció sobre diferents formes de limitació visual, que poden afectar-nos a tots i que en la majoria de casos es poden prevenir si es diagnostiquen de forma precoç.

La Fundació IMO, en col·laboració amb l’IMO, se suma un any més al Dia Mundial de la Visió (dijous, 10 d'octubre). En aquesta ocasió, oferirem una experiència de realitat virtual, amb la qual simularem problemes de visió que, sense arribar a la ceguesa absoluta, poden condicionar seriosament la vida quotidiana de les persones que en pateixen.

La prevenció és clau per diagnosticar i tractar a temps aquests problemes i, per això, també farem revisions oculars gratuïtes, especialment indicades en persones que pertanyen a algun grup de risc i que no es fan controls regulars.

Vine amb els teus familiars i amics!

Activitat de realitat virtual

De 10:00 a 19:00 h
Vestíbul (Planta 0)

Posa't en els ulls de persones que pateixen diferents formes de limitació visual a través de dos escenaris de realitat virtual dissenyats per la Fundació IMO i Vigraphic: en un podràs experimentar com afecta la pèrdua de visió perifèrica i, en l'altre, la pèrdua de visió central .

Pérdida de visión periférica

Pèrdua de visió perifèrica.

Perdida de visión central

Pèrdua de visió central.

Unitat de Diagnòstic Precoç (revisions gratuïtes)

De 10:00 a 19:00 h
Seminari 2 (Planta 0)

Moltes patologies oculars no presenten símptomes fins les fases més avançades i, per això, és important adoptar una actitud preventiva que permeti detectar qualsevol problema. Per aquest motiu, la Fundació IMO oferirà revisions oculars gratuïtes de diagnòstic precoç. Reserva la teva plaça en el formulari que apareix en aquesta pàgina o trucant al tel. 934 000 700 (És imprescindible demanar cita prèvia. Places limitades *).

*Revisions per a majors de 18 anys, que no s'hagin revisat en anteriors campanyes de la Fundació IMO i que no siguin pacients de l'MO.

Lloc

Auditorio IMO

Josep María Lladó, 3
Tel.: (+34) 934 000 700

dijous 10 octubre 2019 - 10:00 h a 19:00 h

En coche

Coordenadas navegador GPS:
41º 24’ 38” N – 02º 07’ 29” E

Salida 7 de la Ronda de Dalt (lado montaña). La clínica cuenta con un aparcamiento de más de 200 plazas.

En bus

• Autobús H2: Rotonda de Bellesguard, parada 1540