Dia Mundial del Glaucoma

Glaucoma: realitat virtual problema real

dimarts 12 març 2019 - 8:00 h a 20:30 h

Auditori IMO

imagen evento dia mundial del glaucoma
SMG imagen background puntos

Des de Fundació IMO i l’Instituto de Microcirugía Ocular (IMO),promovem des de fa anys la prevenció del glaucoma, amb sessions informatives i material divulgatiu sobre la malaltia. També hem donat veu a pacients perquè expliquin el diagnòstic i evolució de la patologia i com afecta la seva visió i el seu dia a dia.

Aquest any, et proposem un repte: que experimentis en primera persona com es veu i es viu amb glaucoma. Una proposta de realitat virtual et permetrà fer una breu però intensa i reveladora immersió en els problemes de visió que pot comportar la malaltia.

Per evitar que aquesta realitat virtual es converteixi en un problema real, la prevenció és clau. Per això, també realitzarem revisions gratuïtes de diagnòstic precoç (places limitades).

Com a punt final, acollirem el programa “Islàndia”, un espai magazine conduït pel periodista Albert Om, que, mitjançant entrevistes i cròniques en directe des de l’IMO, centrarà el seu interès en el glaucoma i, en general, en la visió.

Activitat de Realitat Virtual: Un viatge al glaucoma

De 10:00 a 20:00 h
Auditori IMO

Experimenta en primera persona una aproximació a com es pot arribar a veure i a viure amb glaucoma, a través d’una activitat de realitat virtual,dissenyada especialment per Fundació IMO. Podràs moure’t en diferents escenaris, els elements dels quals s’aniran desdibuixant mica en mica, com passa en els casos de glaucoma no diagnosticat ni tractat a temps.

Unitat de Diagnòstic Precoç

De 8:00 a 19:00 h
Auditori IMO

Per evitar que aquesta visió simulada pugui arribar a ser quelcom real, és bàsica l’actitud preventiva, amb revisions oftalmològiques periòdiques, especialment entre les persones que pertanyen a algun grup de risc. Per això, un any més, Fundació IMO oferirà revisions gratuïtes de diagnòstic precoç. Reserva la teva plaça en el formulari que apareix en aquesta pàgina o trucant al tel. 93 253 22 10.
(places limitades. Imprescindible demanar cita prèvia).

Sintonitzats des de l’IMO

entrevistador programa islandia

De 19:00 a 20:30 h
Programa de radio en directo
Auditori IMO

El programa “Islàndia”, un espai magazine de l’emissora RAC1 i conduït pel periodista Albert Om, emetrà entrevistes i cròniques en directe des de l’IMO, les instalacions del qual acolliran l’equip del programa, així com a les persones que vulguin venir de públic (places limitades i atorgades per ordre d’arribada).

Amb la col·laboració de:

Imagen con logos COOOC y FEFAC

Josep María Lladó, 3
Tel.: (+34) 934 000 700

dimarts 12 març 2019 - 8:00 h a 20:30 h

En coche

Coordenadas navegador GPS:
41º 24’ 38” N – 02º 07’ 29” E

Salida 7 de la Ronda de Dalt (lado montaña). La clínica cuenta con un aparcamiento de más de 200 plazas.

En bus

• Autobús H2: Rotonda de Bellesguard, parada 1540