ASCRS – ASOA Anual Meeting

divendres 3 maig 2019 - 9:30 h a dimarts 7 maig 2019 - 18:30 h

San Diego, Estados Unidos

ASCRS-ASOA Meeting

El Dr José Luis Güell és un dels convidats internacionals d'aquesta important trobada, on aportarà la seva experiència en trasplantaments de còrnia.

L'American Society of Cataract and Refractive Surgery (ASCRS), juntament amb l'American Society of Opthalmic Administrators (ASOA), celebra a San Diego una nova edició de la seva reunió anual. L'esdeveniment comptarà amb diverses sessions generals a càrrec de reconeguts experts, a més d'una àmplia gamma d'activitats, com simposis, cursos instructius, demostració de tècniques en viu i presentacions de papers i vídeos, incluyendoun espai per a pel·lícules científiques.

El Dr José Luis Güell, coordinador del Departament de Còrnia, Cirurgia Refractiva i Cataracta de l'IMO, és un dels ponents internacionals que participen al programa del ASCRS-ASOA Annual Meeting. Intervindrà al dia dedicat a les patologies corneals, en una sessió de vídeos en la cual diversos cirurgians presentaran les seves tècniques per a trasplantaments de còrnia.

L'intercanvi d'experiències i coneixements és una de les claus d'aquesta trobada, el més important de l'àmbit als Estats Units. En ell, ASCRS, societat que representa cirurgians especialitzats en segment anterior, uneix un any més els seus esforços a ASOA, organisme que té com a propòsit cobrir les necessitats del personal administratiu, tècnic i quirúrgic en matèria oftalmològica.

Participació IMO: Dr. José Luis Güell

3 de maig

Video Competition: The bad, the ugly and the unbereable
Participant: Dr. José Luis Güell