Coneix el Wetlab de Fundació IMO

Fundació IMO compta amb un Laboratori de Cirurgia Experimental (Wetlab) pioner, situat en el centre IMO Grup Miranza de Barcelona. Aquest espai està expressament habilitat al costat de l'àrea de quiròfans, i està dotat de l'instrumental i maquinària més avançats per a dur a terme tot tipus de cirurgia ocular.

Les pràctiques en el Wetlab complementen l'aprenentatge teòric dels màsters i observers, ja que permet aprendre pas a pas les tècniques observades en els seus mentors i perfeccionar el maneig de l'instrumental. L'objectiu d'aquestes cirurgies experimentals és dominar la tècnica abans d'enfrontar-se al primer pacient.

Per a desenvolupar les sessions, s'empren ulls de porc ex-vivo (que són anatòmicament molt similars als ulls humans) i els instruments que normalment s'utilitzen en les intervencions (com a microscopis quirúrgics i facoemulsificadors), de tal manera que es reprodueixen fidelment les condicions d'una cirurgia real. Durant aquestes pràctiques, l'alumnat compta a més amb l'ajuda d'un instructor, que orienta i aconsella durant els exercicis.

L'accés al Wetlab de Fundació IMO és exclusiu per a l'alumnat dels màsters d'especialització en oftalmologia, i observers que realitzen una rotació externa a IMO Grup Miranza Barcelona.

DESCOBREIX LA NOSTRA OFERTA FORMATIVA AQUÍ