Congrès Annuel Safir

dissabte 5 maig 2018 - 9:00 h a diumenge 6 maig 2018 - 11:00 h

París, França

Congrès Annuel Safir

El Dr. José Luis Güell viatja a París com a expert internacional convidat a participar en el Congrès Annuel Safir, un esdeveniment centrat a analitzar els últims avenços en cirurgia de cataractes i cirurgia refractiva.

El Palau de Congressos de París (França) acull el congrés anual organitzat per SAFIR, la Societat de l’Associació Francesa d’Implants i Cirurgia Refractiva. Reputats oftalmòlegs analitzen, els dies 5 i 6 de maig, aspectes relacionats amb la cataracta, la cirurgia refractiva i la còrnia, a través de casos clínics pràctics, sessions de vídeo i classes magistrals d’experts.

El Dr. José Luis Güell, coordinador del Departament de Còrnia, Cataracta i Cirurgia Refractiva de l’IMO, és el convidat internacional destacat d’aquesta edició, en la qual oferirà una conferència dedicada a les lents intraoculars de fixació iridiana, dins la sessió de cirurgia refractiva. El Dr. Güell és un referent en aquesta matèria, sobre la qual va centrar el seu discurs de recollida del premi Ridley Medal Lecture de l’ESCRSi ha parlat en importants reunions professionals.

Participació IMO: Dr. José Luis Güell

6 de Maig

Conference SFO Implants Clippés à l’iris.
Ponent: Dr. José Luis Güell.

Més informació a la pàgina web del esdeveniment.

Lloc

París, França