European human genetics conference

dissabte 15 juny 2019 - 9:00 h a dimarts 18 juny 2019 - 18:30 h

Gotemburgo, Suècia

European human genetics conference

La Societat Europea de Genètica Humana (ESHG) celebra la seva reunió anual amb la participació d'investigadors del Departament de Genètica de IMO i dels projectes de la Fundació IMO.

L'European human genetics conference comptarà amb l'assistència de ponents internacionals que compartiran els últims avenços científics i tecnològics relacionats amb la genètica humana. La trobada aposta per abordar aquest àmbit des de diferents punts de vista i, per això, hi haurà espai per a diferents activitats, com simposis, presentació de treballs científics o xerrades educatives per part d'experts.

La Dra. Esther Pomares, el Dr. Víctor Abad i Pilar Méndez, membres del Departament de Genètica de IMO, es desplaçaran a Goteborg (Suècia) per participar en la sessió de pòsters relacionats amb els trastorns sensorials (ull, orella i dolor). Presentaran, en concret, un abstract en què mostraran part del treball d'investigació que desenvolupen des de la Fundació IMO per identificar nous gens implicats en les distròfies de retina, que actualment no tenen cura i el futur tractament s'obre camí amb les teràpies gèniques i cel·lulars .

Participació IMO: Dra. Esther Pomares · Dr. Víctor Abad · Pilar Méndez

16 Juny

Abstract. P02.35A - Contribution of DRAM2 gene in inherited retinal dystrophies with early macular involvement
Presentació: Dra. Esther Pomares • Dr. Víctor Abad • Pilar Méndez