Gravat a la retina

dijous 28 febrer 2019 - 20:00 h a 21:00 h

Auditori IMO

gravat a la retina
imagen cabecera imagen en la retina

La Fundació IMO presenta Gravat a la retina, una obra de teatre sobre la visió i els reptes i amenaces que l’envolten. És el primer projecte de la iniciativa MiRArte, una agenda cultural amb la qual la fundació pretén aportar valor a la societat i ajudar a finançar els seus projectes d'investigació i acció social.

La Fundació IMO presenta l'obra de teatre científic Gravat a la retina, en col·laboració amb Incite (Institut de Ciència i Teatre). Aquest projecte, que es va estrenar el 10 d'octubre 2018, vigília del Dia Mundial de la Visió, té com a objectiu explicar en què consisteix la visió i quines amenaces l’aguaiten. A través d'una posada en escena atractiva i amb una vocació divulgativa clara, l'obra estableix una analogia entre una càmera fotogràfica i el funcionament de la visió per explicar les patologies que causen ceguesa i el que la investigació genètica pot fer a l’hora de prevenir-la i abordar-la.

L'espectacle forma part de MIRArte, una sèrie de propostes artístiques i culturals elaborada per la Fundació IMO per aportar valor a la societat i que, a la vegada, permeti finançar els seus projectes per arribar a un major nombre de persones i construir cada cop més mirades felices.

Fitxa tècnica

Idea original: InCiTe.
Format: Conferència teatralitzada.
Dirigida: Públic a partir de 12 anys.
Duració: 45-50 min.
Idioma: Castellà.
Contingut científic: Susana E. Martínez.
Dramatúrgia: Susana E. Martínez.
Direcció: Blanca Pàmpols.
Producció executiva: Marina Tarrus

Compra les teves entrades

L'entrada de Gravat a la retina es destinaran al finançament de projectes d'investigació genètica de la fundació.

Pots comprar la teva entrada al formulari que trobaràs a aquesta pàgina o col·laborar amb la Fila O i fer el teu donatiu aquí.

No perdis l'oportunitat d'assistir a aquesta única funció i de col·laborar en la construcció de mirades felices.

Comptem amb tu!

Compra la teva entrada

Lloc

Auditori IMO

Josep María Lladó, 3
Tel.: (+34) 934 000 700

dijous 28 febrer 2019 - 20:00 h a 21:00 h

En coche

En cotxe

Coordenadas navegador GPS:
41º 24’ 38” N – 02º 07’ 29” E

Sortida 7 de la Ronda de Dalt (costat montanya). La clínica disposa de pàrking amb més de 200 places.

En bus

• Autobús 60: Rotonda de Bellesguard, parada 1540