Les herències són les petjades que les persones deixen més enllà de la seva pròpia vida. A través d'un testament solidari, la teva petjada pot arribar a moltes més persones i ajudar a que Fundació IMO continuï millorant la visió i la qualitat de vida de les persones mitjançant la recerca, la docència, la prevenció i l'acció social.

Després de vetllar per la teva família i els teus sers estimats, pots optar per deixar part del teu patrimoni a Fundació IMO. Qualsevol aportació, per petita que sigui, té un gran impacte. Segons les teves circumstàncies i desitjos, pots llegar un bé immoble concret, una quantitat de diners determinada, una sèrie d'objectes de valor, o designar a l'organització com a hereva o cohereva.

Una vegada prenguis la decisió de fer un testament solidari a favor de Fundació IMO, el següent pas és redactar-lo davant notari. És un procés senzill, i és la millor forma d'assegurar que la teva voluntat es complirà fidelment en el futur.

Si decideixes incloure a Fundació IMO en el teu testament, és important que comparteixis la teva decisió amb nosaltres perquè puguem agraïr la teva solidaritat i confiança, a més d'assessorar-te al respecte. Tractarem tota l'informació amb absoluta confidencialitat.

Amb aquest gest solidari avui, estaràs millorant la salut visual i la qualitat de vida de moltes persones el dia de demà. Posa't en contacte amb nosaltres i t'informarem dels diferents programes que desenvolupem, per a conèixer quin serà l'impacte de la teva ajuda!