Reunió anual de la Societat Dominicana d'Oftalmologia

dijous 20 juny 2019 - 14:15 h a diumenge 23 juny 2019 - 18:30 h

Punta Cana, República Dominicana

Reunión Sociedad Dominicana Oftalmologia

El Dr. Borja Corcóstegui participa com a expert en retina en la trobada anual de la Societat Dominicana d'Oftalmologia (SDO).

La Societat Dominicana d'Oftalmologia celebra al Hard Rock Punta Cana l'edició número 52 de la seva trobada anual, en el qual estan convidats oftalmòlegs de Llatinoamèrica, Espanya i Estats Units, que compartiran els seus coneixements en les diferents subespecialitats oculars (oculoplastia, segment anterior, retina, glaucoma o neurooftalmologia). El Dr. Borja Corcóstegui, director mèdic i fundador de IMO, intervindrà en la trobada com a expert en el diagnòstic i tractament de les malalties de la retina, àmbit de l'oftalmologia en el qual porta més de quatre dècades d'exitosa trajectòria.

Participació IMO: Dr. Borja Corcóstegui

Més informació a la pàgina web de l'esdeveniment

Punta Cana, República Dominicana

dijous 20 juny 2019 - 14:15 h a diumenge 23 juny 2019 - 18:30 h