Treballem en Xarxa

Treballem en xarxa - Fundación IMO

La construcció de sinèrgies a llarg termini és una de les claus de la Fundació IMO per amplificar l'abast de la seva tasca i consolidar el treball desenvolupat. Aquestes són les seves principals aliances, tant en l'àmbit local com internacional:

Investigació

IDIBELL

IDIBELL. Institut de Recerca Biomèdica de Bellvitge, amb el qual es desenvolupa conjuntament un projecte de recerca bàsica per descriure nous gens implicats en les distròfies de retina.

EVICR

EVICR. Xarxa Europea d'Investigació Clínica en Oftalmologia, a la qual es va unir el 2016 i que certifica el compromís amb els més alts estàndards de qualitat i d’excel·lència en els seus estudis.

Banc de Sang i Teixits

BANC DE SANG I TEIXITS. El 2017 s'estableix un conveni de col·laboració en el qual la Fundació IMO crea una beca de recerca per al desenvolupament de projectes I + D en el Banc de Sang i Teixits.

Docència

ESASO

ESASO. Escola Europea d'Estudis Avançats en Oftalmologia, una aposta formativa especialitzada única al món, a la qual dóna suport des dels seus inicis mitjançant l’aportació de  professorat i l’organització de cursos i de tallers pràctics.

UAB

UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, al costat de la qual desenvolupa des del 2010 un programa de formació continuada amb sis màsters i tres postgraus.

Prevenció

COOOC

COOOC. Col·legi Oficial d'Òptics Optometristes de Catalunya, col·lectiu professional de gran importància que constitueix la primera baula en la cadena de prevenció de la salut ocular.

logo consorci badalona sud

AFB. Associació de Farmàcies de Barcelona, partner en campanyes divulgatives i de prevenció per difondre la importància d'adoptar un paper actiu en la cura de la visió.

Acció social

Consorci Badalona Sud

Consorci Badalona Sud, mediador amb els centres escolars de Badalona per fer campanyes de revisions oculars gratuïtes a alumnes en risc d'exclusió social de la zona.

Fundació Catalana de l'Esplai

Fundació Catalana de l'Esplai, responsable de la coordinació dels esplais acollits al programa de detecció precoç de patologia ocular infantil a l'àrea metropolitana de Barcelona.

Cáritas

Càritas, col·laboradors en divulgació de la campanya "Operació Visió" per a persones en risc d'exclusió social i finançadors d'ulleres en les campanyes de salut ocular a infància vulnerable a Tarragona i a l'Hospitalet de Llobregat.

logo boscana fundación

Fundació Boscana, conveni de col·laboració entre ambdues entitats per dur a terme exploracions oftalmològiques i oferir tractaments gratuïts per a persones amb discapacitat intel·lectual..