XXVI Jornada SOFCALE. La Màcula: present i futur

dissabte 10 novembre 2018 - 8:15 h a 14:30 h

Salamanca, Espanya

la màcula, present i futur

Representants del Departament de Retina i Vítreo de l’IMO intervenen a la jornada anual de la Societat d’Oftalmologia Castellana Lleonesa, que se centrarà en patologies que afecten la màcula.

Amb el títol de “La Màcula: present i futur”, la vint-i-sisena edició de la reunió de la SOFCALE (Societat d’Oftalmologia Castellana Lleonesa) reunirà a Salamanca a destacats oftalmòlegs especialitzats en la part de l’ull encarregada de la visió central i de detall. Durant una única jornada s’analitzaran actualitzacions i avenços pel tractament mèdic i quirúrgic de malalties retinals com la DMAE, el forat macular, el despreniment de retina o l’edema macular diabètic, entre d’altres.

Experts de la subespecialitat  a l’IMO oferiran la seva experiència en el panel dedicat a l’abordatge quirúrgic de la màcula: el Dr. Borja Corcóstegui se centrarà en les novetats en la cirurgia del despreniment de retina, mentre que el Dr. Carlos Mateo farà el mateix en el maneig de patologies maculars en pacients miops.

Participació IMO:  Dr. Borja Corcóstegui · Dr. Carlos Mateo

10 de novembre

Màcula en el miop
Ponent: Dr. Carlos Mateo