Retina Iberica

divendres 9 novembre 2018 - 15:00 h a dissabte 10 novembre 2018 - 16:45 h

porto, Portugal

retina iberica

El Dr. José García-Arumí viatja a Portugal per participar com a ponent en la segona reunió conjunta de la Societat Espanyola de Retina i Vítreo & el Grup Portuguès de Retina i Vítreo.

L’Hotel Sheraton de Porto és la seu de Retina Ibèrica, una trobada de caràcter biennal que té l'objectiu de compartir coneixements en la investigació i maneig de patologies relacionades amb aquesta subespecialitat ocular. Organitzat conjuntament per la Societat Espanyola de Retina i Vítreo (SERV) i el Grup Portuguès de Retina i Vítreo (SPO), a l’esdeveniment s’exposaran els últims avenços i tècniques quirúrgiques referents a les malalties retinals.

El Dr. José García-Arumí formarà part de la reunió a través d’una ponència sobre la revolucionària tècnica Angio-OCT, emmarcada en un panell educatiu en directe, i una altra centrada en el tractament del forat macular en pacients amb alta miopia, a la taula de retina quirúrgica. La pròxima trobada serà d'aqui a dos anys a Barcelona.

Participació IMO:   Dr. José García-Arumí

9 de novembre

OCT & OCT-A : Treatment follow-up
Ponent: Dr. José García-Arumí