Sobre aquest esdeveniment

La jornada Casos clínics pràctics de segment anterior se centrarà en abordar les principals patologies i tractaments que afecten a aquesta zona de l'ull, com la queratitis infecciosa, l'ull sec, la cirurgia refractiva o el trasplantament de còrnia

L'esdeveniment tindrà lloc divendres 11 de maig de 2018, a l'Auditori IMO i comptarà amb la participació destacada dels membres del Departament de Còrnia, Cataracta i Cirurgia Refractiva de l’IMO, els qui compartiran la seva àmplia experiència en el diagnòstic i tractament de patologies simples i complexes del segment anterior.

Durant el curs Casos clínics pràctics de segment anterior, el Departament de Còrnia, Cataracta i Cirurgia Refractiva de l’IMO compartirà casos amb altres col·legues i professionals no directament implicats en aquest àmbit en la seva pràctica diària.

Serà una trobada professional dinàmica i pràctic, que comptarà amb breus exposicions introductòries i vídeos, seguits de taules rodones, durant les quals s'abordaran des dels més senzills fins als més complexos.

Divendres 11 de maig

• 9 h

Recollida de documentació i cafè "networking"

• 9.50 h

Presentació jornada

Dr. José L. Güell, president de la Fundació IMO i coordinador del Departament de Còrnia, Catarata i Cirurgia Refractiva de l'IMO.

• 10 h

SESSIÓ 1. “CASOS DE QUERATITIS INFECCIOSA”

Moderador: Dr. Óscar Gris
    Discussió: Dra. Miriam Barbany, Dr. Daniel Elies, Dr. José Luis Güell i Dra. Mercè Morral.

• 11 h

Pausa cafè

• 11.30 h

SESSIÓ 2. “CASOS D'ULL SEC"

Moderadora: Dra. Mercè Morral
    Discussió: Dra. Miriam Barbany, Dr. Daniel Elies, Dr. Óscar Gris i Dr. José Luis Güell.

• 12.30 h

SESSIÓ 3. “CASOS DE CIRURGIA REFRACTIVA”

Moderador: Dr. Daniel Elies
    Discussió: Dra. Miriam Barbany, Dr. Óscar Gris, Dr. José Luis Güell i Dra. Mercè Morral.

• 13.30 h

SESSIÓ 4. “CASOS DE TRASPLANTAMENT DE CÒRNIA"

Moderador: Dr. J.L.Güell
    Discussió: Dra. Miriam Barbany, Dr. Daniel Elies, Dr. Óscar Gris i Dra. Mercè Morral.

• 14.30 h

Dinar

• 16 h

SESSIÓ 5. “CASOS DE PATOLOGIA CONJUNTIVAL”

Moderadora: Dra. Miriam Barbany.
    Discussió: Dr. Daniel Elies, Dr. Óscar Gris, Dr. José Luis Güell i Dra. Mercè Morral.

• 17 h

Conclusions i clausura

Seu

Totes les conferències se celebraran al Centre de Convencions de l'Institut de Microcirurgia Ocular (IMO), de Barcelona. Esperem que pugueu assistir-hi i rebre-us a la nova seu de l'Institut de Microcirurgia Ocular de Barcelona.

Les acreditacions s'entregaran a la secretaria del congrés.

El preu de la inscripció inclou l'entrada a les sessions científiques, així com l'accés al pàrquing.

Més informació:

Bertran, 9-15
Teléfono: +34 93 212 75 50

Una ciudad con carácter

Barcelona es una ciudad creativa, abierta y vibrante, con una intensa vida cultural, política, empresarial y comercial. Es una gran metrópoli donde se pueden oír hablar todas las lenguas imaginables y, al mismo tiempo, es también una ciudad que invita a conocer su cultura y las tradiciones catalanas.

Fuente: http://meet.barcelona.cat/es

Casa Batlló

La Casa Batlló de Antoni Gaudí

Plaça Espanya

Vista de la Plaça Espanya

IMO

Departamento de comunicación
Teléfono: +34 93 253 15 00

Oficina principal de Turísmo de Barcelona
Teléfono: 93 285 38 34 (Plaça Catalunya, 17)

Oficina informacion Turistica Aeropuerto de Barcelona (El Prat)

Aeropuerto de Barcelona (El Prat)

Emergencias

Emergencias Barcelona

Policia Nacional Barcelona

Policia Local Barcelona

Mossos d'Escuadra Barcelona

Seguridad Social y Urgencias SAMUR Barcelona

Ambulancias Barcelona

Bomberos Barcelona

Cancelación de tarjetas

4B – VISA Electron – Master Card – VISA
Teléfonos: 902 11 44 00 / 91 362 62 00

Dinner's Club

Servired (VISA-VISA Electron-Master Card)

American Express

Red 6000

Crèdits

Activitat acreditada per FENIN. Fes clic aquí per consultar-ne la resolució. Activitat acreditada pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries-Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud amb 0,6 crédits (número de registre 09/021885MD).

Suma't #SegmentoAnterior2018

Estigues informat sobre totes les novetats i actualitzacions d’aquest l'esdeveniment a través de les nostres xarxes socials. També et convidem a compartir les teves fotografies, comentaris i impressions sobre aquesta trobada sota l'etiqueta #SegmentoAnterior2018.