Àmbits d'actuació

• Un model únic amb l'objectiu de curar patologies oculars per les quals no hi ha tractament a dia d'avui.

• Compromís amb l'oftalmologia de l'avui i del demà.

• Campanyes divulgatives per promoure l'atenció de la salut ocular.

• Treballem amb col·lectius vulnerables mitjançant la col·laboració amb entitats socials.

Catarata congénita y glaucoma infantil. Operación Visión - IMO Barcelona

La limitació visual ha condicionat el procés d'aprenentatge de la Maria, que ara riu, corre, juga i té més confiança en si mateixa.María PeinadorBurgos

Testimonio DRAM2 1

El pitjor és no saber. Amb l'estudi genètic pots anticipar-te al que vindrà.Pere Lluís VallsLleida

Testimonio Lucia Arumi V2 OK

“Gràcies a Fundació IMO la nostra filla ha pogut ser atesa del seu tumor intraocular”Sara Arenas Madrid

La Fundació IMO en xifres

• 212 genes analizados
    noves mutacions identificades
  • Alumnos formados
    assistents a congressos
  • Campañas realizadas
    participants en campanyes de prevenció
  • Personas atendidas
    tractaments gratuïts

IMO Pro

La comunitat professional impulsada per l'Institut de Microcirurgia Ocular de Barcelona amb l'objectiu de fomentar la participació interdisciplinària de professionals de la salut per millorar el tracte integral al pacient i convertir-se, així mateix, en un fòrum en el qual compartir coneixement.

Registra't