Qui som

A l'Institut de Microcirurgia Ocular (IMO) ens apassiona l'oftalmologia, però, sobretot, ens apassionen les persones. Per això, hem volgut materialitzar els nostres somnis en la Fundació IMO, una plataforma per impulsar noves vies per millorar la visió i la qualitat de vida de molta gent.

La Fundació IMO es constitueix el 2010, impulsada per un equip de professionals de l'IMO, al qual s'han anat sumant entitats socials i voluntaris, i ha anat gaudint de la col·laboració de proveïdors, patrocinadors i persones particulars que donen suport als projectes de la fundació.

Gràcies a la implicació de professionals, empreses i voluntaris, estem segurs que podrem avançar més de pressa cap al nostre objectiu principal: aconseguir mirades felices.

Testimonis de FUNDACIÓ IMO