Missió, visió i valors

Missió

La missió de la Fundació IMO és millorar la visió i la qualitat de vida de les persones mitjançant la recerca, la docència, la prevenció i l'acció social.

Això és possible gràcies a l'equip de l'Institut de Microcirurgia Ocular (IMO Grup Miranza), que aporta el seu entusiasme i la seva experiència, així com a la resta de voluntaris, col·laboradors i patrocinadors que es van sumant al projecte.

Visió

La visió de la Fundació IMO és contribuir al progrés de l'oftalmologia i a la millora de la societat.

En l'àmbit de la recerca, aquesta visió s'encamina a l'aplicació de tractaments que permetin oferir solució a patologies oculars encara sense cura; en el terreny de la docència, la voluntat és impulsar la col·laboració científica i la formació de noves generacions d'oftalmòlegs; en l'àmbit d'acció social, el nostre objectiu és arribar a aquells que es troben en risc d'exclusió social per a brindar-los l'atenció oftalmològica necessària; i finalment el gran repte de la Fundació IMO és promulgar un model de salut que atorgui major importància a la prevenció, incidint en els col·lectius d'especial risc oftalmològic.

Valors

Els valors de la Fundació neixen de l'esperit de l'IMO, que el 2010 va impulsar-ne la constitució i que continua alimentant-ne diàriament la tasca:

• Respecte pel pacient i per la seva salut visual.
  • Excel·lència ètica i transparència.
  • Talent i professionalitat.
  • Innovació.
  • Cohesió.