Concert Dia Mundial de la Visió

dijous 13 octubre 2022 - 19:00 h a 21:00 h

Reial Acadèmia de Belles Arts (Llotja de Mar)

Amb motiu del Dia Mundial de la Visió 2022, des de Fundació IMO volem continuar conscienciant sobre la discapacitat visual. Per això, us fem partícips del nostre pròxim esdeveniment: un Concert a cegues en el qual, per una estona, ens posarem a pell de les persones que pateixen ceguesa per a ajudar a finançar els projectes de recerca de malalties de la visió.

Fundació IMO presenta el Concert Dia Mundial de la Visió 2022, que tindrà lloc el pròxim dijous, 13 d'octubre, a les 19h, a la Reial Acadèmia de Belles Arts (Llotja de Mar) de Barcelona.

Aquest concert serà una experiència diferent per als assistents. Per això, l'esdeveniment se celebrarà “a cegues”, amb l'objectiu que els assistents puguin experimentar, en primera persona, com afecta la ceguesa a altres sentits, que molt sovint es reconfiguren i intensifiquen amb l'absència de visió.

La interpretació de les peces musicals será a càrrec de lAssociació per al Foment de la Música Clàssica. amb la participació dels següents interprets:

• Ilona Schneider, soprano (Alemanya / Barcelona)
  • Claudia Schneider, mezzosoprano (Alemanya / Barcelona)
  • Anton Serra, flauta travessera (Barcelona)
  • Carles Puig, piano (Barcelona)

Fitxa tècnica

Entitat organitzadora: Fundació IMO
Format: Concert en directe "a cegues"
Dirigit: Qualsevol public
Duració: 60 min.
Idioma: Castellà.
Interpretació:
Associació per al Foment de la Música Clàssica

Entrades

La recaudació de les entrades del Concert Dia Mundial de la Visió 2022, es destinaran a finançar els projectes de recerca de patologies oculars sense tractament.

Aquest esdeveniment no comptarà amb venda presencial d'entrades, així que fes-te amb la teva des del formulari que trobaràs a la dreta d'aquesta pàgina!

Si no pots assistir però vols col·laborar amb el projecte, pots fer el teu donatiu Fila 0 aqui.

Ajuda'ns a continuar construint mirades felices i no perdis l'oportunitat d'assitir a aquesta funció única en un entorn inigualable.

T'esperem!

Lloc

Reial Acadèmia de Belles Arts (Llotja de Mar)

Edifici Llotja,