Pots comprar aquests productes a la nostra seu.

Per a comandes de més volum, pots contactar directament amb nosaltres.

Pulsera

Polseres de cautxú

3€

En verd, fúcsia o blau, les polseres de cautxú #MiradesFelices són acolorides i pràctiques. Es poden mullar i són ideals per a lluir-les a l'estiu, durant la pràctica esportiva o en qualsevol altra situació: una manera atractiva de lligar la solidaritat al canell.

Gafas

Ulleres de sol

30€

Aquestes ulleres de sol, amb un disseny modern i atractiu, són ideals per a la pràctica esportiva gràcies al seu sistema de subjecció amb una cinta. A més, els cristalls poden adaptar-se fàcilment a les necessitats de cada persona, ja que poden graduar-se en cas de ser necessari.

Sprai i camussa neteja-ulleres

5€

Aquest sprai neteja-ulleres, que inclou camussa, neteja a la perfecció els cristalls de les ulleres graduades o de sol. També és apte per a la neteja de pantalles de mòbil, tablet o lents fotogràfiques. Una pràctica ajuda per al teu dia a dia amb la qual contribuiràs a construir Mirades Felices.

Ulleres #GENials

7€

Amb aquest cordó per a subjectar ulleres dissenyat per Custo, disponible en 2 tamanys i en 8 colors, ajudaràs a finançar la recerca del gen ABCA4, causant de diverses distròfies de retina hereditàries en nens i adolescents. Descobreix més sobre aquest projecte aquí.

Llibreta i bolígraf

8€

Amb aquesta pràctica llibreta de fulles blanques i bolígraf inclòs, podràs escriure, gargotejar, dibuixar i fins i tot pintar en qualsevol lloc. A més, a través d'aquest regal solidari estaràs col·laborant amb els projectes de recerca i acció social de Fundació IMO.

Ventalls solidaris

3€

Aquest estiu, combat la calor de forma eficaç i solidària amb els ventalls de Fundació IMO. Aquests pràctics i lleugers accessoris, que pots portar tant en la bossa com en la motxilla, seran el teu company inseparable durant els mesos més calorosos de l'any.