SICSSO Congress 2018

dijous 21 juny 2018 - 13:30 h a dissabte 23 juny 2018 - 3:30 h

Paestum, Itàlia

Sicsso Congress

El Dr. José Luis Güell es desplaça a Paestum (Itàlia) per assistir al congrés de la Società Italiana Cellule Staminali e Superficie Oculare, que enguany se centra en la discussió de casos clínics relacionats amb la còrnia i la superfície ocular.

La Società Italiana Cellule Staminali e Superficie Oculare celebra el seu congrés anual amb l'objectiu de posar en comú els aspectes més rellevants en la pràctica clínica i, d'aquesta manera, trobar consens en el diagnòstic i les estratègies terapèutiques davant els problemes de còrnia i superfície ocular. Amb el títol de "Let's discuss again... clinical cases", l'esdeveniment reunirà destacats experts nacionals i líders d'opinió internacionals per tractar, a través de diferents casos clínics, el maneig d'aquest tipus de patologies. L'interès se centrarà especialment en les infeccions corneals, que poden arribar a tenir conseqüències molt severes per a la visió.

El Dr. José Luis Güell, responsable del Departament de Còrnia, Cataracta i Cirurgia Refractiva de l'IMO, serà un any més al congrés després d'haver-hi participat en diverses edicions i d’haver estat reconegut l'any 2012 amb una de les medal lectures de la societat.
En aquesta ocasió, intervindrà com a ponent i coordinador en diferents sessions i també a través d'un wet lab centrat en la DMEK, una tècnica de trasplantament selectiu de còrnia en auge i de la qual és un referent. Igualment participarà als SICSSO Awards, en els quals l’IMO col·labora oferint un observership a l'autor del millor pòster (seleccionat per la seva qualitat científica).

Participació IMO: Dr. José Luis Güell

22 juny

Infections: Cases Discussion
Ponent: Dr. José Luis Güell.

DALK: Cases Discussion
Ponent: Dr. José Luis Güell.

Medal Lectures and new SICSSO Mission Presentation
Membre del comitè internacional: Dr. José Luis Güell.

Wet Lab DMEK
Docent: Dr. José Luis Güell.

23 juny

SICSSO Awards
Faculty: Dr. José Luis Güell.

Més informació a la pàgina web de l'esdeveniment.

Lloc

Paestum, Itàlia